vrijdag 9 januari 2009

Ding 1,2 en 3

Hallo, ik ga het nog een keer proberen. Dit is dus tweede keer dat ik in dit document typ, de eerste keer was dat in een andere blog die ik niet meer kan vinden dus doe ik nog een poging en we zullen kijken of ik deze blog wel weer kan vinden. Ik ben heel erg benieuwd hoe we de cursus gaan volbrengen want ik merk wel dat ik nog heel veel moet leren en ik vind het nog niet allemaal zo eenvoudig. Wel denk ik dat ik na afloop van deze cursus gebruik ga maken van wat ik hier heb geleerd en het is ook prettig dat ik nu met diverse zoekmachines leer werken. We gaan dus vol goede moed verder. groeten Johan B.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Johan,

    Welkom! Veel plezier en succes met de ontdekkingstocht langs de 23 dingen.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad erg leuk! Goede start!!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee, mooi hoor, die tomaten!
    Groet,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Johan, helemaal perplex ben ik van die mooie tomaten op je nieuwe blog.
    Gefeliciteerd met deze mooie start.
    ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er bent, Johan! Je weblog oogt in ieder geval fris en gezond... goed gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen