maandag 23 februari 2009

ding 10

Hallo,
Ik heb zoveel mogelijk de uitleg over delicious gelezen, maar ik weet niet wat ik er aan zal hebben, en of ik er iets mee zou gaan doen.
Het is vast wel handig als je veel favoriete sites hebt die je vaak wilt inzien, maar omdat ik niet veel favoriete sites heb zal ik er weinig aan hebben denk ik.
Ik heb al veel tijd aan ding 10 besteed, daardoor is het al een hele poos geleden dat ik iets gepubliceerd heb, dus laat ik het hierbij.
Op naar ding 11 anders raak ik teveel achterop.
groeten Johan Brakman.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook nog maar bij ding 10 hoor. Op het gemakje.
    Groetjes,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Johan,

    Gewoon rustig doorgaan, zoveel loop je nog niet achter hoor. Als je nog eens samen naar iets wilt kijken kun je altijd mailen of bellen, dan maken we een afspraak.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen