woensdag 4 februari 2009

ding 8

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Deze opdracht is het zoeken zeker waard, ik wist niet dat er zoveel sites waren waar je zoveel kan doen met foto's en bv. wat ik zelf gemaakt heb. wel moet je wel dan het programma zelf eerst downloaden voordat je aan de slag kan gaan, het is soms voor mij even een puzzel hoe alles werkt maar met wat proberen gaat het dan wel, het is een uitdaging. Ik heb ook iets leuks gekregen maar dat kan ik niet in min blog krijgen, dat is op een www adres namelijk www.onemotion.com/flash/spider/ je kan de spin van alles laten doen. groeten Johan Brakman.

2 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Johan!

    Met Gickr kun je zelf een bewegend plaatje maken. Zo heb ik deze gemaakt van 3 bewerkte afbeeldingen van je tomaten.
    Als je het wilt proberen en uitleg nodig hebt, laat maar horen.

    BeantwoordenVerwijderen